„Daj im jakość. To najlepszy rodzaj reklamy.” – Milton Hershey
Słowa Milton’a Hershey mają przesłankę dla każdej branży – nie tylko reklamy. Można chyba stwierdzić, że każdy miał styczność z faktem, że tani zakup = 2 x drożej. Często bywa, że zakup taniego towaru/ usługi kończył się tym, że trzeba było powtórzyć czynność i zazwyczaj za wyższe pieniądze.
Wszyscy mamy świadomość, że obecne czasy sprawiły, że „tanio już było”. Niestabilna gospodarka wpływa na problemy z dostępnością komponentów, opóźnienia w dostawie czy ciągle rosnącej cenie. Reklama wymaga wiedzy i doświadczenia w wielu branżach – to nie jest tylko projekt. Trzeba wziąć pod uwagę wiele zmiennych, zamontować reklamę, która często wymaga wręcz akrobatycznych doświadczeń.
Nie da się stworzyć dobrej reklamy, z trwałych komponentów, które przyczynią się na długotrwałą i bezobsługową pracę za drobne sumy. Jeżeli powyższe uważasz za bzdury – korzystaj z reklam tzw. allegrowiczów i agencji reklamowych, które nie posiadają własnego sprzętu, ale jak będziesz już gotów na prawdziwą reklamę – zadzwoń!